31 Aralık 2014 Çarşamba

2015 YENİ YIL SOFRASI İÇİN MASAÜSTÜ ÇİÇEĞİ...

Benim ve ailem için harika geçen bir yılın ardından 2014'ün bitmesini hüzünle seyrederken 2015'in gelmesini heyecanla bekliyorum...Bana yaşattığın mutluluklar için sana teşekkür ederim 2014...Hayatımda hep özel bir yerin olacak...

Bu sene gelenek bozuldu ve yeni yıla bizim evde girmiyoruz:) Alışkanlıklarından zor vazgeçen bir şahsiyet olarak her ne kadar bu durumu zor kabullensem de :(  aynı arkadaş grubumuzla çok ama çoook sevdiğimiz Mine-Şafak Topla çiftine davetli olunca durumu kabullendim:) 2015 galiba bana alışkanlıklarından vazgeçtiğim farklı deneyimler yaşatacak gibi...Hadi hayırlısı...

Evde bu akşam davet yok ama keyifle takip ettiğim 
Zeynep Harikalar Diyarında http://zeynepharikalardiyarinda.blogspot.com.tr adlı blogun sahibi Sevgili Zeynep Hn'ın konuğu olarak bir masaüstü çiçek tasarladım. Bu aranjmanın yapılışını sizlerle paylaşmak istedim.

Fotoğraflar: Samir SADIKOĞLU

Tasarımda kolay ulaşılabilen malzemeleri tercih ettim. Çamlıca Korusundan topladığım kozalaklar, Gökova'dan denizin dibinden çıkardığım dal parçası, sitenin bahçesinden mazı dallarının yanısıra erengül ve lalegüller kullandım.





Öncelikle MAZI dallarını temizledim ve istediğim boyutlarda kestim.

ERENGÜL ve LALEGÜL (lisianthus) ve mazı yaprakları kullanarak küçük buketler yaptım.


Çiçekleri birbirine çiçekçi bandıyla tutturdum.

Daha sonra dala doğal rafya ile sararak yerleştirdim.

Lisianthus ve mazı dallarından da minik bir buket yaptım.

Çiçeklerin saplarını bir boyutta kestim.





Kozalakları tutturmak için yumuşak hamur tipinde yapıştırıcı kullandım.



Son rötuşlar...

Aranjman hazır...Bu aranjman benzerini her çiçekçiden bulabileceğiniz çiçekler ve doğadan toplayacağınız malzemelerle rahatlıkla yapabilirsiniz...


Yeni yılda savaştan kaçan dostlarımızı unutmayalım...Üşümesinler...
Kışın  gelmesiyle hayatları daha da zorlaşıyor:Onları yalnız bırakamayız…

Hiç yorum yok: