21 Kasım 2012 Çarşamba

ROMANTİK PEMBE...

Öncelikle bloguma gösterdiğiniz ilgiden dolayı sizlere çok teşekkür etmek istiyorum. Henüz bloguma resmi kayıtlı kendimden başka izleyicim yok :( ve de sadece iki yorum geldi ama :) beni arayıp ya da e-mail gönderip tebrik eden herkese teşekkür ediyorum!!! Harikasınız!

Aldığım bu motivasyonla bu hafta sonu için "ROMANTİK PEMBE" adlı bir tasarım yapmak geliyor içimden...25 Kasım Pazar günü bloguma bakmayı ihmal etmeyin! 


Tasarımla alakalı ipuçları:





İzleyicim olursanız da ayrıca çok memnun olurum...

5 yorum:

mehtap dedi ki...

Telem, sana hayran olmamak mumkun degil, iki cocuk, basarili bir kariyer, bir de ustune boylesine guzel bir blog:) Insan, enerjine imreniyor, masallah da diyeyim, nazarlardan korusun...

Unknown dedi ki...

Estagfirullah, abartmışsın biraz, utandırdın beni. Çok teşekkür ederim canım :) izleyicim de olmuşşsun, sağol :))

Adsız dedi ki...

Telemcim tebrik ediyorum çok güzel ve iç açıcı bir blog olmuş bu kadar stresli bir dünyada insana en huzur veren şeylerden biri çiçekler tabiki senin nefis arajmanlarınla dahada güzel görünüyorlar

FİLİZ TURAN UZUN

Adsız dedi ki...

Forever senin izleyicin olacağım..Senin başarılarına ulaşmak için çok ama çok çalışmak ve azim göstermek gerekir...Seni izleyemeye ve örnek almaya devam...

Adsız dedi ki...

anneciğim ROMANTİK PEMBEyi çok merak ediyorum, hemen bloga koyar mısın? yorumlarıma bakmayı ihmal etme!